Διδασκοντες

Διδάσκοντες

Γιώργος Δ. Φούκας

Γεννήθηκε στα Γιάννενα στις 8 Απριλίου 1970. Τις εγκύκλιες σπουδές του ολοκλήρωσε στο 1ο ΛύκειοΗγουμενίτσας από όπου το 1988εισήχθη 4ος σε σειρά επιτυχόντων στο Τμήμα Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Παν/μίου Ιωαννίνων. Ακολούθησε ειδίκευση στον Τομέα Κλασικής Φιλολογίας από όπου και αποφοίτησε το 1992 με βαθμό πτυχίου 7,7 (λίαν καλώς) και ειδίκευσης 9,3 (άριστα).

Κατά τη διάρκεια των προπτυχιακών του σπουδών εκπόνησε σειρά εργασιών όπως : «Ο Πλάτωνας και οι Προσωκρατικοί», «Η χρήση του άρθρου και των αντωνυμιών στην Αρχαία ελληνική σύνταξη», «Το απαρέμφατο και η μετοχή στην Αρχαία ελληνική σύνταξη,«Ελληνικά Περιοδικά 1730 -1760, Χρυσαλλίς», «Όμηρος Οδύσσεια : το δακτυλικό εξάμετρο», «Αριστοτέλης : Σύγκριση Βιογραφικών σημειωμάτων», «Αριστοτέλης Μετά τα Φυσικά», «Ευριπίδης : Μήδεια , ΄Ερωτας ήΦθόνος;», «Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Σκηνική παρουσίαση», «Ο Ηρακλής στην Αινειάδα του Βιργιλίου», «Μια διαφορετική προσέγγιση στην Ελένη του Ευριπίδη: Τραγωδία ή Ιλαροτραγωδία», «Ο Έκτορας ως τραγικός ήρωας στην Ιλιάδα του Ομήρου»(πτυχιακή), «Αξιολόγηση προφορικού και γραπτού λόγου: Πώς βαθμολογούν την Έκθεση και πώς θα έπρεπε να βαθμολογείται», «Η διδασκαλία των Αρχαίων Ελληνικών στο Λύκειο (Σχεδιασμός –Οργάνωση μαθήματος και διδασκαλία στο Λύκειο Ζωσιμαίας)», «Η διδασκαλία της Λογοτεχνίας στο Λύκειο (Σχεδιασμός – Οργάνωση μαθήματος και διδασκαλία στο 8ο Λύκειο Ιωαννίνων)»

Από το 1993 έως και το 2000 εκπόνησε διδακτορική διατριβή στον τομέα κλασικής φιλολογίας με θέμα: « Οι έννοιες του Φωτός και του Σκότους στις τραγωδίες του Ευριπίδη». Κατά τη διάρκεια των μεταπτυχιακών του σπουδών δίδαξε (ως επιστημονικός συνεργάτης) Αρχαία ελληνικά (Θεματογραφία – Συντακτικό) σε έξι εξάμηνα πρωτοετών και παλαιών φοιτητών καθώς και Αρχαία Ελληνική Μετρική (μέτρο και ανάλυση στην Οδύσσεια του Ομήρου, στον Αγαμέμνονα του Αισχύλου, στις Τρωάδες του Ευριπίδη, στην Ηλέκτρα του Σοφοκλή).

Κατά τη διάρκεια των μεταπτυχιακών του σπουδών δίδαξε, στο Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας και Πολιτισμού του Παν/μίου Ιωαννίνων, την Ελληνική Γλώσσα σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιητητές και καθηγητές χωρών της Ευρωπαικής Ένωσης και των Βαλκανίων καθώς και σε παιδιά της φυλής των Καλάσα του Πακιστάν.

Συμμετείχε στο Συνέδριο Κλασικής Φιλολογίας που διοργάνωσε ο Τομέας Κλασικής Φιλολογίας του Παν/μίου Ιωαννίνων την άνοιξη του 1998 με ανακοίνωση :« η διδασκαλία των αρχαίων ελληνικών, μια διαφορετική προσέγγιση», καθώς και στο συνέδριο κλασικών σπουδώνστη Θεσσαλονίκη και στη Διεθνὴ Συνάντηση Αρχαίου Ελληνικου Δράματος με θέμα : «2500 χρόνια Αρχαίου Ελληνικου Δράματος : Παράδοση καὶ Προοπτικές Ευρωπαϊκὸ ΠολιτιστικὸΚέντρο Δελφών, Ιούλιος 2000 στους Δελφούς.

Με τη φροντιστηριακή εκπαίδευση άρχισε να ασχολείται παράλληλα με τις μεταπτυχιακές του σπουδές. Εργάστηκεως καθηγητής σε φροντιστήρια Μ.Ε. των Ιωαννίνων μέχρι και το 2000 όταν και ίδρυσε το δικό του φροντιστήριο με την προσωνυμία Κλασικό.

Είναι μέλος της Ο.Ε.Φ.Ε., και γενικός γραμματέας του Συλλόγου Εκπ/κών Φροντιστών Νομού Ιωαννίνων,μέλος του Συνδέσμου Ζαγορισίων και μέλος του εκπολιτιστικού συλλόγου Λεπτοκαρυάς Ζαγορίου.

Γνωρίζει Αγγλικά και Γαλλικά.

Είναι παντρεμένος με τη φιλόλογο Άννα Νικολού και έχει τρία παιδιά

Άννα Νικολού

H Άννα Νικολούσπούδασε στο τμήμα Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Παν/μίου Ιωαννίνων από όπου και αποφοίτησε με ειδίκευση στον τομέα κλασικής φιλολογίας. Εργάστηκε αρχικά σε διάφορα φροντιστήρια των Ιωαννίνων μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2000 οπότε και ίδρυσε το φροντιστήριο Κλασικό μαζί με τον Γιώργο Φούκα. Επίσης έχει εργαστεί ως αναπληρώτρια καθηγήτρια στο Εκκλησιαστικό Λύκειο Βελλάς Ιωαννίνων, ως ωρομίσθια καθηγήτρια στο ιδιωτικόσχολείο Παλλάδιο, στην πρόσθετη διδακτική στήριξη στο 2ο Λύκειο Ιωαννίνων, στο ενιαίο λύκειο Ζωσιμαίας, στο Γυμνάσιο Δερβιζιάνων, στο λύκειο Μετσόβου. Έχει συμμετάσχει σε σεμινάρια: Πρόγραμμα επαγγελματικής κατάρτισης Δήμου Ιωαννιτών, « Περιβαλλοντική Παιδεία στην Εκπαίδευση»- Εκμάθηση νοηματικής γλώσσας από τη Ν.Ε.Λ.Ε. Ιωαννίνων. Γνωρίζει αγγλικά First Certificate in English (University of Cambridge) και ηλεκτρονικούς υπολογιστές ECDL (Word, Excel, Internet).

Σοφία Τσώνη

H Σοφία Τσώνη, η οποία υπήρξε μαθήτρια του Γιώργου Φούκα,σπούδασε στο τμήμα Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Παν/μίου Ιωαννίνων από όπου και αποφοίτησε με ειδίκευση στον τομέα κλασικής φιλολογίας με βαθμό πτυχίου 7,21 (λίαν καλώς). Εργάστηκε αρχικά στην γραμματειακή υποστήριξη του φροντιστηρίου και στη συνέχεια με τη διδασκαλία των αρχαίων και της έκθεσης του Γυμνασίου καθώς και των αρχαίων του Λυκείου. Επίσης νωρίτερα είχε εργαστεί ως ωρομίσθια καθηγήτρια στο Γυμνάσιο Βροσίνας και στην Πρόσθετη Διδακτική στήριξη στο 2ο και 7ο Λύκειο Ιωαννίνων. Γνωρίζει αγγλικά First Certificate in English (University of Cambridge) και ηλεκτρονικούς υπολογιστές ECDL (Word, Excel, Internet).

Βασιλική Τσιαντή

H Βασιλική Τσιαντή, η οποία υπήρξε μαθήτρια του φροντιστηρίου, σπούδασε στο τμήμα Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Παν/μίου Ιωαννίνων από που και αποφοίτησε με ειδίκευση στον τομέα κλασικής φιλολογίας. Εργάστηκε αρχικά στην γραμματειακή υποστήριξη του φροντιστηρίου και στη συνέχεια με τη διδασκαλία των Λατινικών και των αρχαίων και της έκθεσης του Γυμνασίου. Γνωρίζει αγγλικά First Certificate in English (University of Cambridge) και ηλεκτρονικούς υπολογιστές ECDL (Word, Excel, Internet).

Μαρίνα Παππά

Η Μαρίνα  Παππά σπούδασε  στο  τμήμα  Φιλολογίας  της  Φιλοσοφικής  Σχολής  του  Παν/μίου Ιωαννίνων  από  όπου  και  αποφοίτησε  με  ειδίκευση  στον  τομέα    Κλασικής  Φιλολογίας  με  βαθμό  πτυχίου  7,16  (λίαν  καλώς).

Έχει  εργαστεί  ως  αναπληρώτρια  καθηγήτρια  στο  Τ.Ε.Λ.   Αλεξανδρούπολης  και  ως  ωρομίσθια  καθηγήτρια  στην  πρόσθετη  διδακτική  στήριξη  στο  Λύκειο Ελεούσας. Εργάστηκε  σε  διακεκριμένα  φροντιστήρια  της  πόλης  και  τα  τελευταία  χρόνια  είναι  μόνιμη  συνεργάτιδα  του  φροντιστηρίου  " ΚΛΑΣΙΚΟ"  , όπου  διδάσκει  με  επιτυχία  τα  μαθήματα  των  αρχαίων  και  της  ιστορίας. Έχει  παρακολουθήσει  το ετήσιο  εκπαιδευτικό- επιμορφωτικό  πρόγραμμα  σεμιναρίων  με  τίτλο : "Ψυχική  Υγεία - Ειδική  Αγωγή'' ,  το  σεμινάριο : "Εκμάθηση  νοηματικής  γλώσσας"  από  τη  Ν.Ε.Λ.Ε  Ιωαννίνων  και  το  Συνέδριο  Επιστημόνων  Φροντίδας  Χρόνιων  Πασχόντων  με  θέμα : Μαθησιακές  δυσκολίες  και  ο  ρόλος  του  εκπαιδευτικού. Γνωρίζει  ηλεκτρονικούς  υπολογιστές  ECDL (Word , Excel , Internet , Access , Powerpoint)  καθώς επίσης  Αγγλικά  και  Ιταλικά.

 

oefe


 
 

 

sfi 

Log in